close


IMG_3445.JPG

辛苦左兩星期 (其實都無特別努力) 今個學期順利升班喇。 Yeah~~~*
早前已經同朋友Plan 今個假期,要離開首爾,去釜山玩幾日放鬆下。
呢一日,終於都黎喇!

我地坐 9:15機,因為係金浦機場飛,所以都唔駛咁早出發。
今次我地選擇坐飛機去釜山嘅原因,唔係因為我地有錢,
而係經我地格價過後,發現坐飛機仲平過坐KTX... (巴士除外)
我地都唔明原因,坐飛機只需一個鐘時間就到。
坐 KTX 嘅話,好似都要坐兩個鐘頭。
 

IMG_3451.JPG

一個鐘頭嘅機程,係飛機上瞓死左。(真係太攰喇)
國內線嘅關係?檢查無國外線咁繁複,
加上平日 (星期一) 嘅關係,飛釜山嘅人都唔係話太多。
一出機場,真係同首爾有好大嘅分別。(機場好細)
連地鐵嘅月台都好似突然變得好迷你。(小妹少旅行) 
 

IMG_3452.JPG

到釜山嘅第一日,天陰陰  有種要落大雨嘅感覺。
但非常感恩,真係有落雨,但只係落左一陣就停。
並無打擾我地嘅心情,可能大家只係一心想食野,無諗太多。

我地第一間要食嘅餐廳,就係好出名「湯飯」嘅 "원조할매국밥"
開業48年,連韓國名廚 -- 白宗元都有推薦呢間嘅湯飯。
除左白宗元之外,店內牆壁貼滿晒黎食過嘅明星簽名,
同埋電台採訪嘅相片。
 

IMG_3461.JPG
 

IMG_3462.JPG

我地每人都點左 "소고기따로국밥" (牛肉湯飯)
食其他野之前,先飲啖湯。
真係唔係講笑,個湯好好飲... 之後再食芽菜
因為個湯濃郁得黎係唔覺油,而d 芽菜又入晒味,
所以我覺得好好食,加上牛肉係足料。
如果你覺得韓國首爾餐廳已經好足料,釜山餐廳更甚。 (推薦)
仲有我最鍾意嘅益多多... 更加要加分 
 

IMG_3466.JPG

 

arrow
arrow

    來自香港的大眼妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()