close

食完湯飯後,因為我地住嘅地方,仲係到收拾中...
所以我地卸低行李後,就去附近嘅海雲台海水浴場 (해운대 해수욕장)
天氣不似預期  又開始落起毛毛細雨

但感覺出奇地舒服,遊客唔多。
無猛烈嘅  近海關係,涼風送爽

IMG_3471.JPG
 

IMG_3479.JPG

睇說明牌上所寫,呢到有個關於 "冬柏島黃玉公主嘅傳說"

話說好耐好耐以前,人魚國有位人魚公主 -- 黃玉公主
而冬柏島有個國家叫無窮國,國王係恩惠王。
受上天恩賜做左王,並且同黃玉公主結為夫婦。

但黃玉公主太過思念故鄉
故一直服待公主嘅烏龜俾左粒珠俾公主
烏龜話:
「呢粒珠係你外祖母 (王太妃) 俾
 請係月圓之夜,將粒珠照一照月亮」

到左月圓之夜,黃玉公主將粒珠照向月亮,
公主嘅故鄉 -- 納籣達嘅面貌就程現係公主眼前,
呢個時候,公主雙腳變返鰭,
再次係大海游來游去....
自此,就一直流傳冬柏島嘅海,住左人魚嘅故事。

完~~~~~

等陣... 咁恩恵王點算??
話晒人家都係受上天所賜做王
點可以因為掛住故鄉,丟低個老公 

睇故就唔好駁故... Why so Serious??
 

IMG_3487.JPG
 

IMG_3496.JPG

之後向沙灘方向行過去,d 沙好幼,同埋超乾淨 (比香港)
沙灘中央,有兩個小沙丘,遠處睇到好多小朋友玩
坐住個雪橇?沙橇?滑落黎。

因為之前睇韓國綜藝 -- 花樣青春 (非洲篇)
見到寶劍玩,好似好好玩。
我一直都好想玩,難得有咁嘅機會,
於是慫恿意大利朋友一齊玩。
 

IMG_3513.JPG

起初以為沙橇係要自己買,但感覺似係公家,
所以見到小朋友唔玩,即刻拎左黎玩。

以為上個沙丘係件易事 (睇人上好易)
但因為d沙太幼細,踩落去即沈,
後來我發現,唔可以停,要一直衝上去,
咁腳就可以一直提得起,向上踩。但好需要體力

我一直都好鍾意高嘅地方,
不過當上到個沙丘上面先發現,比想像高。
可能要滑落去關係,感覺有d 驚,有d 恐怖。
但成功試左一次之後,就發現無想像中可怕。

仲發現超級好玩,來來回回,玩左5次以上。
黎到都無半日,成個旅程嘅體力都耗盡。
但呢家唔玩,幾時先玩?? 
 

IMG_3552.JPG

玩完癲完,繼續慢步沙灘。
係韓國都住左差唔多 8個月多,都無去過沙灘。
講真,當個人感到壓力大,鬱悶嘅時候,
行下沙灘,聽下海水聲,小朋友追逐嘅笑聲,
人生好似又唔係好難過 

沙灘另一邊,推砌左幾座唔同主題嘅沙雕。
有神話傳說、韓國文化、酒店廣告宣傳 <--估佢唔到
d 沙雕做得好靚,好仔細,連眼睛嘅顏色都唔同,好勁。
 

IMG_3562.JPG
 

IMG_3564.JPG
 

IMG_3566.JPG

由於用盡晒所有力氣,所以係間民宿搞惦之前
我地去左沙灘附近嘅 Cafe 坐坐,休息一下。
順便幫手機充充電... 

本身係首爾都有去呢間 Cafe 買野飲。
我平時飲開個款,發現原來釜山無得賣。
於是點左杯似乎係新產品嘅薄荷朱古力紅豆冰。
超好飲呀~~~~~* 薄荷朱古力本身已經無得輸,
幸福感... 即時湧現。就係咁易滿足  呵呵!! 
 

IMG_3568.JPG

arrow
arrow

    來自香港的大眼妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()