close

晚餐,我地去左民宿附近嘅烤肉店食烤肉。
呢間烤肉店係連釜山人都推薦嘅舖頭。
我地大約 8:00 幾去,就算係平日,都要等位。
好難想像假日,要等幾耐。
好在呢家釜山入夜之後,都比較涼爽。

IMG_3602.JPG

今次我地點左 4人份量嘅肉,再加多個飯 Share
呢間有職員幫你燒,所以燒得岩岩好。
雖然職員好忙,下下都走黎走去。
但定時定後,會返黎反一反 d 肉。

真心,真係好好味。
係連脂肪嘅位置都覺得好好食。
4個女仔即時變左食肉獸咁 
我地好快就 KO 晒所有肉同飯 (超誇張)
都未試過,食烤肉可以食得咁快。

但大家仍然覺得無飽肚嘅感覺,好想再食。
之不過呢間唔係任食,係散叫。
(平時食開嘅烤肉店都係無限添食)

當初叫 4人份量仲以為會太多。
估唔到,大家都覺得唔夠喉~~~~ 

IMG_3598.JPG
 

IMG_3599.JPG

所以我地決定返民宿前,去便利店買野食返去。
係便利店,我發現呢款 "부산우유" (釜山牛奶)
起初無細心睇,以為 "서울우유" (首爾牛奶) 轉左包裝。
後來先發現,係寫住釜山。
不過應該都係同一間公司,包裝似到咁。

唔知係咪低脂奶或脫脂奶,
味道超淡,完全唔覺得有牛奶嘅味道。
感覺同飲水無咩分別... ... 
 

IMG_3603.JPG
 

IMG_3604.JPG
 

IMG_3605.JPG

arrow
arrow

    來自香港的大眼妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()